wtorek, 1 września 2015

August WRAP UP and BOOK HAUL

BOOK HAUL

Hej, hej! Witam Was w ten piękny wrześniowy dzień! Zapraszam na podsumowanie sierpnia!

Zacznijmy od book haul'u, czyli książkowych nowości na mojej półce:

1. Niedawno wydawnictwo Moondrive miało aż 5 cudownych premier książkowych, więc skusiłam się na trzy z nich. Na stronie znaku zamówiłam:
* Fangirl
* Oddam ci słońce
* Jak być szczęśliwym (albo chociaż mniej smutnym)

2. Ze względu na to, że zawitałam do Krakowa, nie mogłam się oprzeć i obeszłam wszystkie warte uwagi księgarnie. Tym oto sposobem zajrzałam do Saturna gdzie udało mi się zakupić aż trzy książki po 10zł:
* Czerwone jak krew
* Między książkami
*Michael Vey więzień celi 25

3. Oczywiście nie mogło obejść się bez Empikowych promocji , więc na wyprzedaży -70% kupiłam delikatnie uszkodzony Czas Żniw. :)


To na tyle z Book haul'u zapraszam do drugiej części czyli Wrap up'u. :)
 Sierpień okazał się wspaniałym książkowym miesiącem... Przeczytałam, aż *fanfary* 9 książek! Wiem, że jest wiele osób, które przeczytały więcej, ale dla mnie to i tak ogromna liczba i mogę powiedzieć, iż jestem z siebie dumna. ;) Może się wydawać, iż to nie jest powód do dumy, bo w lutym na przykład przeczytałam aż 12 książek, ale w tym miesiąc liczba stron była największa ze wszystkich. Na zdjęciu nie mogłam umieścić wszystkich cudowności, które pochłonęłam, ponieważ większość z nich pochodziła z biblioteki, lub czytałam je na ebook'u. :)
WRAP UP

1. Pierwszą książką jaką skończyłam w tym miesiącu jest "Wierna" Veronici Roth, czyli finalna część trylogii Niezgodna (recenzja - klik).
 Szczerze mówiąc ten tom najmniej mi się podobał i długo nie mogłam go skończyć, więc ostatecznie dałam jej - 5/10 gwiazdek.

2. Dalej sięgnęłam po "Fangirl" Rainbow Rowell (recenzja - klik) i bardzo mi się podobała. Była to lekka i przyjemna powieść, w której świecie od razu się zakochałam. Główna bohaterka i tytułowa Fangirl była odbiciem mnie. Czułam się jakbym to rzeczywiście ja była Cath.
Ostatecznie dałam jej - 7,5/10 gwiazdek.

3. Po tamtej bardzo delikatnej i niezobowiązującej lekturze wpadłam w odmęty świata "Czerwone jak krew" Salli Simukki (recenzja - klik). Tutaj było nieco bardziej mrocznie i upiornie.
Ten kryminał uzyskał aż - 9/10 gwiazdek, więc musicie po niego sięgnąć.

4. Kolejno zachwycałam się "Między książkami" Gabrielle Zevin. Ta pozycja naprawdę mnie urzekła. Jeśli czytaliście "Lawendowy pokój" Niny Goerge to to jest podobna pozycja, aczkolwiek według mnie bardziej wciągająca i pochłonęłam ją naprawdę szybko.
W ogólnym rozrachunku uzyskała - 7/10, czyli bardzo dobrze. Niestety nie udało mi się napisać recenzji, ale mam nadzieję, że to nadrobię.

5. Ponieważ zaczynało mi brakować świata bez miłości sięgnęłam po "Pandemonium" Lauren Oliver (recenzja całej trylogii *bez spoilerów* - klik). Podobała mi się również ta część i byłam bardzo smutna, gdy musiałam odłożyć ją na półkę.
Dostała 8/10 gwiazdek, a jej zakończenie tak mnie zwaliło z nóg, że...

6. Że oczywiście od razu ściągnęłam trzeci tom na ebook'a i zaczęłam czytać. Mowa oczywiście o "Requiem" Lauren Oliver. Zdecydowanie najbardziej podobała mi się ta część. Było to doskonałe zwieńczenie serii.
Ocena to oczywiście - 8,5/10 gwiazdek. :)

7. Bądźcie dumni - skończyłam "Kosogłosa" Suzanne Collins, czyli ostatnią część "Igrzysk Śmierci". Ja jako niecywilizowany człowiek (hehe) nie oglądałam nawet filmów, więc dopiero teraz będę mogła to nadrobić. :) Cała trylogia jest świetne nic dodać nic ująć. Czekam na kolejne dzieła tej autorki.
Ocena - 8/10 gwiazdek.

8. "Oddam Ci słońce" Jandy Nelson również okazało się pozycją wartą uwagi. Zakochałam się w niej do granic możliwości - już nie wiem czy znajdę miejsce w sercu na inne powieści... Postaram się niedługo wrzucić Wam recenzję, więc wyczekujcie. :)
Ocena: 8/10 gwiazdek.

9. I ostatnią cieniutką książką, którą w pełni przeczytałam jest - "Julia- trzy tajemnice", czyli dwa opowiadania - "Destroy Me" i "Fracture Me", oraz słynny Dziennik Julii, które są dodatkiem do serii o Julii (recenzja pierwszej części *Dotyk Julii- klik). Wniosek jaki wyciągnęłam po przeczytaniu jej to "Jeszcze mocniej kocham Warnera, jeszcze bardziej nienawidzę Adama i jeszcze bardziej kocham Julię. :)" Kocham takie nowelki, gdzie możemy poznać perspektywę innych bohaterów.
Ocena - 8/10 gwiazdek
Buziaki, Alex :*
Zapraszam Was również na Książkomaniakowego:
Facebooka
Instagrama
Lubimy Czytać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz