niedziela, 30 sierpnia 2015

Kulturalna mapa Tag

Cześć kochani! Dziś jako, że jest niedziela i wszyscy jesteśmy trochę leniwi, uznałam, zę pójdę na łatwiznę i wykorzystam fakt, że ktoś mnie zaprosił do zrobienia tagu. :)

Autorką tagu jest Sara (Jej blog :)), a nominowała mnie - Natalia (Jej blog).
Polega on na tym, że do podanych zdań dopasowujemy postacie z książek, filmów bądź gier.
Zapraszam! :)

Znajdujemy się na północnych krańcach świata. Kto przetrwa mroźną, wieczną zimę?

Zimę przetrwa nie kto inny jak Britt z "Black Ice" Becci Fitzpatrick. Była bardzo odważna kiedy musiała rozpocząć morderczą wyprawę. Dziewczyna została porwana, aby podczas śnieżycy wyprowadzić z gór dwóch mężczyzn. Bohaterka musiała niesamowicie szybko działać, myśleć i byłam dla niej pełna podziwu. Jeśli chcecie się dowiedzieć jak to wszystko się potoczyło to naprawdę polecam tę książkę! <3 Jest jedną z moich ulubionych. :)


 A teraz pora na podróż nad szumiące wodospady. Jak sądzisz? Kto mieszka w jaskini pod wodospadem?


  Może Peeta z "Igrzysk Śmierci". Wiecie nieustraszony Peeta Mellark, chłopiec od chleba i uczestnik igrzysk. :) Myślę, że to byłaby dla niego idealna kryjówka. Dostęp do wody, mieszkanko wśród kamiennych ścian... Dałby radę. :)



Powoli zbliżamy się do końca podróży. Trafiamy na spotkanie istot fantastycznych. Kto pierwszy rzuca ci się w oczy przy ognisku?


Wydaje mi się, że mogłabym tutaj wpasować Julię z "Dotyku Julii" (Recenzja - klik) . Tak, tak to człowiek a nie istota, ale trudno. :) A dlaczego rzuca mi się w oczy? Mianowicie dlatego, że Julia zabija dotykiem, więc gdy wszyscy jakiegoś chłodnego wieczora tulą się blasku płomieni ona, by siedziała sama. Na pewno jako pierwszą ją bym powitała. :)


Ostatni przystanek. Jesteśmy na ziemi, w której teren jest nieodpowiedni, by zostały tu na dłużej jakieś cywilizacje. Kto może tu mieszkać? Kto sobie poradzi w zbudowaniu tymczasowego domu?

Sądzę, że powiodłoby się to Raven z "Pandemonium" (Rcenzja trylogii - klik), czyli drugiej części "Delirium". :) Była ona przywódczynią w Głuszy, musiała sama wszystkim dowodzić, zajmować się chorymi, planować jak zebrać pożywienie - jednym słowem robiła wszystko. Myślę, że to właśnie ona najlepiej potrafiłaby nad tym zapanować.



Postanowiłam nominować:
 Caroline In The Bookland :)
Isabel  :)
Agatę :)

Dziewczyny, mam nadzieję, że wkręcicie się równie mocno jak ja w ten tag! :)


Buziaki, Alex :*
Zapraszam Was również na Książkomaniakowego:
Facebooka
Instagrama
Lubimy Czytać

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz