środa, 19 sierpnia 2015

R.I.P. it or Ship it Book tag




Cześć! Dziś zapraszam Was na troszkę inny post niż zazwyczaj. Zapraszam na R.I.P IT or SHIP IT Book tag! :) 

Myślę, że każdy z Was wie na czym polega ten tag, ale gdyby jednak nie:
Losuję dwie karteczki z wypisanymi imionami w moim wypadku zawsze jest to para damsko- męska :) i oceniam, czy moim zdaniem ich związek ma szansę przetrwać, czy zupełnie do siebie nie pasują. 

Mam nadzieję, że będzie to przyjemny przerywnik zarówno dla mnie jak i dla Was od recenzji. :)



Tutaj wypisałam imiona bohaterów:

LOSOWANIE! :)



















Pierwsza para jaką wylosowałam to: *fanfary*

Julia z Dotyku Julii
Maven z Czerwonej Królowej

Hmm... Natychmiastowa myśl, która pojawiła się zaraz po ich wylosowaniu:  NIE!! Nieeee !!! Ona nie może z nim być!!
Ale jak dłużej się zastanowiłam to Julia nie była łatwowierną postacią. Była podejrzliwa i umiała walczyć o swoje.
Za to Maven był typem intryganta. Był przebiegły i miał władzę co trochę przypomina mi Warnera (z dotyku Julii)...
Więc SHIP IT ! <3



Eleonora - Eleonora i Park
Aspen - Rywalki

Eleonora i Aspen... Eleonora i Aspen... Wyobrażacie to sobie? Ja jakoś nie mogę.
Nie przekonuje mnie nawet to, że oboje pochodzili z biednych rodzin. Może to przez to, że nie polubiłam Eleonory, a może po prostu jakoś moja wyobraźnia nie jest aż tak bujna by ich sobie razem wyobrazić
R.I.P. IT !



Mara Dyer - Mara Dyer Tajemnica
Carter - Wybrani

Uważam, że to mogłoby, być to. Oboje są tajemniczy. Carter byłby stabilizacją dla Mary. 
Mam nadzieję, że ich podobne charaktery, by ich do siebie zbliżyły, a nie zbudowały mur. 
Hmmm.. W sumie czemu nie?
SHIP IT !



Tessa - After
Levi - Fangirl

Akcja obu tych książek rozgrywa się na studiach. Mamy tutaj podobną sytuację jak z Cath (Fangirl) - Tessa również kocha czytać książki i może dogadałaby sie z Levim.
Oboje są wrażliwi. Myślę. że ten związek byłby trochę taki jak ten Tessy z Noahem opisany w książce - po prostu nudny i wyzuty z emocji.
Ale jednak myślę, że dam im szansę.
SHIP IT !


Rosie - Love, Rosie
Peeta - Igrzyska Śmierci

Rosie biedna, zagubiona w życiu Rosie i Peeta, który uczestniczył w morderczych igrzyskach?!
Zdecydowanie NIE! Jak mogłabym połączyć cudownego i zaradnego Peetę walczącego o przetrwanie z dziewczyną, która totalnie sobie nie radzi w zwykłym życiu?
Bez wachania:
R.I.P. IT !



Alaska - Szukając Alaski
Holder - Hopeless

Wydaje mi się, że Holder to taki "Bad boy" pewny siebie i nieobliczalny. Jest z pewnością podobny do Alaski. Sam fakt, że mają oboje za sobą trudną przeszłość wniósłby zrozumienie do ich związku. Po za tym Alaska byłaby najbardziej pasującą dziewczyną jaka mogłaby się mu trafić. :)

SHIP IT !



I ostatnia już para:
Lena - Delirium
Leonard - Wybacz mi, Leonardzie

Brak miłości mógłby ich do siebie zbliżyć,,, Ale czu Leonard nie jest zbyt ponury jak dla energicznej Leny?
Z początku byłam pewna tego shippu, ale teraz mówię im:

R.I.P. IT !



Jak widzicie nie wykorzystałam tu wszystkich możliwych par i zostały mi niektóre osoby, ale nie chciałam, aby Tag Wam się dłużył. :) Dziękuję bardzo jeśli poświęciliście chwilkę na przeczytanie moich wypocin ;) Zgadzacie się z tym jak ja połączyłam te pary? A może nie dałam szansy osobom, które w pełni na niego zasługiwały? Piszcie w komentarzach, a ja z chęcią poczytam.
Za nominację dziękuję: Isabel czyta :) Tutaj link do jej wersji tego tagu: klik. :)
Każdy bloger, który przychodzi mi do głowy już zrobił ten Tag, więc jeśli ty dopiero zaczynasz, nigdy o nim nie słyszałeś, lub bardzo chcesz go zrobić to proszę bardzo, nominuję właśnie Ciebie!
Jeśli zrobicie ten Tag załączcie w komentarzu link. Z pewnością zerknę. :)

Buziaki, Alex :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz