środa, 17 lutego 2016

My Big Bookish Wedding Tag

Cześć! Dziś przygotowałam dla Was emocjonujący Tag. Jest to wyjątkowy dzień w moim życiu, bo WYCHODZĘ ZA MĄŻ! :) Zapraszam Was na mój ślub! 

Grafika zapożyczona od - http://www.tapeciarnia.pl/

Zasady:
Będę losować kartki z tytułami różnych książek, po czym będę w tej książce, którą wylosuję szukać imienia. Pierwsze, które mi się rzuci w oczy będzie przypasowane do funkcji, którą akurat uzupełniam. W zależności od tejże funkcji będę szukać albo imienia żeńskiego, albo męskiego.



Pytania:

1. Osoba, którą pomoże wybierać Ci suknię ślubną (kobieta)
Uwaga, uwaga... Tą osobą będzie ktoś z Dziedzictwa C.J. Daugherty. Jejku... No dobra otwieram książkę i O NIE! Tą osobą będzie Allie. Bardzo ją lubię, ale znając ją pójdę na ślub w podartych rajstopach, trampkach i czarnej sukni! XD


2. Osoba, która urządzi Twój wieczór panieński (kobieta)
Już się boję...- Losing Hope! Okej coraz mniej potencjalnych mężów :) Losuję.
SKY! Yes! Na to liczyłam. Sky jest zdecydowanie spokojną osobą. Kocha książki i jest zrównoważona. Myślę, że to może być udany wieczór. :)


3. Osoba odprowadzająca do ołtarza (mężczyzna)
Wylosowałam Serce ze szkła. Nie jest źle. Mam tylko nadzieję, iż nie okaże się to być pewna osoba. Trzymajcie kciuki! JASON! Hahahaha. Przynajmniej nie ma możliwości, żebym uciekła z nim spod ołtarza. Jason to ojciec Davida, czyli głównego bohatera. Jest w innej lidze wiekowej i ma dość impulsywny charakter więc nie ma problemu. :D Jest również opiekuńczy. A to zdecydowanie sprawi, iż będę się dobrze czuła idąc do ołtarza. 


4. Osoba udzielająca ślubu. (mężczyzna)
To będzie ktoś z Black Ice- powieści kryminalnej. Ekstra. Oby to nie był morderca. SHAUN?! CO?! O Matmo! Czemu on?! Shaun to nie jest mój ulubiony charakter. Raczej za nim nie przepadam, bo jest delikatnie mówiąc okropny, no ale co ma być to będzie.


5. Szczęściara, czyli ta, która złapie welon (kobieta)
Będzie to ktoś z powieści - W sieci umysłów! :D Tam było bardzo mało kobiet, więc domyślam się kto to może być, ale przekonajmy się... SARA! Czyli tak jak podejrzewałam. Jest to najlepsza przyjaciółka głównego bohatera i mam nadzieję, że to on będzie tym szczęśliwcem, którego poślubi. :)


6. Osoba wygłaszająca przemówienie (mężczyzna)
To może być szczególnie wyjątkowe przemówienie dlatego, że będzie to ktoś z Czerwonej Królowej. A jak wiadomo tam praktycznie każdy mężczyzna był kimś z królestwa, więc myślę, iż może wypaść to dobrze. :) Będzie to uwaga uwaga Cal - potomek króla! :) Super! Przynajmniej powie coś z sensem. :)


7. Osoba odpowiedzialna za muzykę na weselu (mężczyzna)
Już się boję... Czerwone jak krew..Chyba nie będzie tak źle jak myślałam. TUKKA! Jakby dłużej się zastanowić i pominąć to, że jest to typ żałosnego chłopaka, to biorąc pod uwagę fakt, że jest młody może znajdzie coś odpowiedniego. W najgorszym wypadku będzie to jakieś Disco-polo. Chociaż wpasuje się do czarnej sukienki, którą mi wybierze Allie. :)


8. Król parkietu (mężczyzna)
Królem parkietu zostanie ktoś z Papierowych miast! Co?! To będzie komiczne! Pan Spiegelman! Ojciec Margo zostanie królem parkietu tańcząc do Disco-polo. Już to widzę! :')


9. Osoba, która wypije za dużo i wyląduje pod stołem (mężczyzna)
No dobra zostały dwie książki. Przed ostatnią powieścią będzie - Mara Dyer Tajemnica! NIEEEEEEEEEEE!!! 
Chciałam, żeby Noah został moim mężem. :'( Proszę niech na niego nie trafi, proszę niech na niego nie trafi, 
proszę niech na niego DANIEL! O! Daniel tu zupełnie nie pasuje. Jest osobą, która uczy się, czyta i nigdy nic nie przeskrobała. Ale przynajmniej to nie Noah! <3


10. Mąż (mężczyzna)
Moim mężem zostanie ktoś z Rywalek! :) A dokładnie to z dodatku po tytułem Książę i gwardzista. Proszę niech to będzie Maxon! Uwaga uwaga - będzie to ASPEN! Ale w sumie to myślę, iż Maxon byłby dla mnie zbyt nudny, za to Aspen może wytrzyma ze mną tym pokręconym weselem i moimi pomysłami. :)


Dziękuję, że przyszliście na mój ślub! Ja się świetnie bawiłam! :)
Kogo nominuję? Wszystkich, którzy to przeczytali. :) Jeśli nie macie bloga to w komentarzu podzielcie się ze mną Waszymi odpowiedziami. :) Chętnie poczytam :)

Buziaki, Alex :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz