niedziela, 31 stycznia 2016

Podsumowanie Stycznia!

Cześć Książkomaniacy! :)
Witam Was w króciutkim podsumowaniu minionego miesiąca.
Szczerze mówiąc nie za bardzo mam co Wam pokazać, dlatego nie planowałam pisać tego posta.
Jednakże, notka, którą planowałam Wam wstawić dzisiaj nie została jeszcze dokończona.
I tak oto powstał ten post! :) 
Po bardzo zagmatwanym wstępie zapraszam! :)


WRAP UP

Przeczytałam w tym miesiącu jedną jedyną książkę, co jak na mnie jest fatalnym wynikiem. I z początku faktycznie byłam z tego bardzo niezadowolona, ale gdy podsumowałam to ile było w niej akcji i ile emocji we mnie wzbudziła, to okazuje się, że to był najlepszy wybór jakiego mogłam dokonać. 

Mówię o powieści, która wywołała totalną burzę zachwytów w blogosferze, czyli o Świetle, którego nie widać Anthony'ego Doerr'a.

Mnie również ta książka poruszyła. Jest to świetna opowieść o tym co faktycznie działo się podczas Drugiej Wojny Światowej. Nie przeraźcie się tą ciężką tematyką, powieść naprawdę jest uniwersalna do przeczytania dla każdego. Po więcej informacji zapraszam do recenzji, która już niedługo się ukaże. :)


BOOK HAUL

W tym miesiącu zakupiłam dwie książki.
Są to takie powieści, które już od dłuższego czasu chodziły mi po głowie i nie mogłam się ich stamtąd pozbyć. Są to:
* Marsjanin Andy Weir
*Ember in the Ashes, Imperium Ognia Sabaa Tahir



Mam nadzieję, że obie powieści mi się bardzo spodobają. Co prawda oglądałam już film na podstawia Marsjanina, ale podobno książka jest lepsza. Zobaczymy czy dorówna temu cudownemu filmowi. :)

Ale to nie koniec zdobyczy w tym miesiącu! Tak dobrze myślicie! Dostałam książkę do recenzji! :) Jest to Szklany miecz, czyli druga część Czerwonej Królowej, którą recenzowałam razem z tatą.



ROZWÓJ BLOGA

Tak jak już mówiłam dostałam do recenzji przedpremierowy egzemplarz (w formie pdf) Szklanego Miecza od Wydawnictwa Otwarte, za co bardzo dziękuję! Już zaczęłam czytać i mówię Wam, że ciężko jest się oderwać, bo non stop się coś dzieje. Bądźcie uważni, bo już niedługo pojawi się post na jej temat! :)

Ale to nie jest jedyna nowina! Na bloga przyszło kilka nowych czytelników! :) Mam nadzieję, że zostaną tu na dłużej. Po statystykach, widzę, że coraz więcej osób czyta posty i się udziela! Cieszę się kiedy widzę Wasze komentarze. Motywuje mnie to do pracy, więc chciałabym z całego serca podziękować Wam za każde jedno słowo, które mi napisaliście! Jesteście cudowni!


ULUBIONE

Żeby nie było tak ubogo to wcisnę tu coś jeszcze. :) W ostatnim czasie zakochałam się w serialu Sherlock. Pewnie tylko ja jestem tak zacofana, że dopiero zaczęłam go oglądać, ale jeśli nie to mówię Wam ZACZNIJCIE! Polecam z całego serduszka.

Tak naprawdę to dopiero zaczynam się wkręcać, bo obejrzałam zaledwie jeden odcinek, ale mimo wszystko jestem zachwycona!











Buziaki, Alex :*






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz