środa, 27 stycznia 2016

7ReadUp edycja specjalna! - plany

Cześć kochani!
Witajcie w dzisiejszym poście. Chciałabym Wam przedstawić moje plany na 7ReadUp. :)


Jeśli jeszcze nie wiecie co to jest 7ReadUp to  zapraszam na bloga Marthy Oakiss, która jest jego autorką. U niej znajdziecie wszystkie informacje - Klik. :) 

Ja przygotowałam sobie na ten czas 5 książek, które mam głęboką nadzieję przeczytać. :)

Postanowiłam, że jako posiadaczka mega długiego imienia (Aleksandra) użyję pseudonimu. Niestety nie mam żadnego tytułu na literę "x", więc spolszczyłam go i powstało "Aleks".

A-"Thorgal. Au-dela des ombres" Amelie Sarn (Thorgal. Wyprawa do krainy cieni)
L-"Lawendowy pokój" Nina George
E- "Dziewczyna z pociągu" Paula Hawkins (tak wiem bezsensu, bo nie łączy się to nijak z tytułem, ale koniecznie chcę ją przeczytać, a żadna inna mi tu nie pasowała. :( )
K- "P.S. Kocham Cię" Cecelia Ahern
S- "Sense and Sensibility" Jane Austin (Rozważna i Romantyczna)


Podejrzewam, że nie przeczytam tego wszystkiego jednak jeśli mi się uda to będę skakać z radości. :)
Co Wy sądzicie o takich wyzwaniach?
Bierzecie udział w 7ReadUp'ie?
Jeśli tak koniecznie pochwalcie się w komentarzu Waszymi planami. :)

Buziaki, Alex :*


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz